İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Mesajlar - fz6_fazer

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 13
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 30 Temmuz 2017 21:36:28 »
İyi akşamlar,nerede bu millet

İsmet Beyin meşgalesi dikkatimi çekti,nasıl yaptıki?
Bu alemde teksin Hocam,doğa ile iç içe,size dslr fotoğrafmakinesi lazım
Elinize sağlık,içimizi açtın :a035: :a035: :a035: :a035:

Haberler / Zam zam zam
« : 28 Temmuz 2017 12:55:24 »
Karar sayısı10468
 :a055: :a055: :k025: :a055: :a055:
[url][http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?home=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/07/20170728.htm&main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/07/20170728.htm/url]

Haberler / Ynt: Altın Elbiseli Adam
« : 25 Temmuz 2017 18:56:03 »
İnanamıyorum,inanmakta istemiyorum
Erken ayrıldın,gittin usta,7'den 70' bir çok kişiye,motosiklet kültüründe ışık oldun
Ruhun şaad olsun,nurlar içinde yat

Haberler / Altın Elbiseli Adam
« : 25 Temmuz 2017 10:40:01 »

Altın Elbiseli Adam lakabıyla bilinen ve yayınladığı motosiklet videolarıyla geniş bir hayran kitlesine sahip olan Barkın Bayoğlu, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetti.
Altın Elbiseli Adam lakabıyla bilinen ünlü motosikletçi Barkın Bayoğlu, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde geçirdiği kazada hayatını kaybetti.
Altın Elbiseli Adam lakabıyla bilinen ünlü motosiklet uzmanı Barkın Bayoğlu, gece saatlerinde 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde motosikletiyle kaza yaptı.
Bayoğlu kaza sonrası Haydarpaşa Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Hasta yetkilileri Bayoğlu'nun yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybettiğini söyledi.
Bayoğlu'nun ölüm haberi sevenleri tarafından üzüntüyle karşılandı.

BARKIN BAYOĞLU KİMDİR?

Barkın Bayoğlu, 1975 yılında İstanbul'da doğdu. İstanbul'da başladığı ilkokula, ailesinin İngiltere'ye göç etmesi ile orada devam etti.
Belçika'da siyasal bilimler okuyan Barkın Bayoğlu, Türkiye'ye döndüğünde Bilgi Üniversitesi Siyasal Bilimler ve Uluslararası İlişkiler Bölümü'nü bitirdi.
Bayoğlu'nun motosiklet sevdası İngiltere'de gittiği bir fuarda başladı.
Askerden döndükten sonra hobisini mesleğe çeviren Bayoğlu, "İki Teker" ve "Oto Haber" dergilerinde editör olarak çalıştı.
BAYOĞLU'NUN YOUTUBE'DA YAYINLADIĞI VİDEOLARDAN BİRİ

Bayoğlu, yönetmen iki arkadaşıyla birlikte çektiği motosiklet test sürüşleri ve ileri sürüş tekniklerini anlattığı YouTube videolarıyla motosiklet meraklısı çok geniş bir kitleye ulaştı.
Sektörde tanınmış bir hale gelen Bayoğlu, önce Showmax ardından Skytürk gibi televizyon kanallarında program yaptı. Bayoğlu'nun program yaptığı Okan Bayülgen ile de yakın dost olduğu biliniyor.
ALTIN ELBİSELİ ADAM LAKABI NASIL ÇIKTI?
Barkın Bayoğlu, Kazakistan'da çalışırken bir müzede gördüğü M.Ö. 5. yüzyılda ölen bir prensin, altından elbisesi ve kırmızı bir kaftanı ile birlikte gömüldüğünü ve üzerindeki yazıların Türkçe olmasından etkilendi. Türkiye'ye döndüğü zaman bir video çekiminde giydiği tulumun altın rengi olması ile Altın Elbiseli Adam fikri ortaya çıktı.

Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 04 Temmuz 2017 10:19:22 »
Günaydın tomok ailesi

Videolarınız / Yok bölesi
« : 03 Temmuz 2017 20:23:09 »
Rayların üzerinden geçerken,ortada kalmak

Genel Moto Muhabbet / Çalıntı motosiklet
« : 01 Temmuz 2017 17:54:04 »
Aydın'ın Nazilli ilçesinde bir kişi, çaldığı motosikletle kaza yaparak yaşamını yitirdi.
Alınan bilgiye göre, Rıfat D'nin (29) kullandığı 09 E 9246 plakalı motosiklet, Atatürk Bulvarında sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu park halindeki bir otomobile çarpıp devrildi.

Çevredekilerin haber vermesiyle olay yerine gelen sağlık ekiplerinin Nazilli Devlet Hastanesine kaldırdığı Rıfat D, yaşamını yitirdi. Hastanede yapılan kan tahlilinde sürücünün 1.9 promil alkollü olduğu belirlendi.

Olayla ilgili soruşturma yürüten polis ekipleri, motosikletin olaydan yaklaşık 1 saat önce bir iş yerinin önünden çalındığını tespit etti.

İş yerinin güvenlik kamerasının da kaydettiği hırsızlık olayında, Rıfat D'nin tuvalet ihtiyacı bahanesiyle iş yerine girmesi, çalışanlarla bir süre sohbet etmesi ve kapının önündeki motosiklete binerek hızla uzaklaşması anları görülüyor.

Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 26 Haziran 2017 09:33:55 »
İyi bayramlar,tomok ailesi

Buralarda ses seda yok

Hocam elinize sağlık,çalışma zamanı olduğundan,sağa sola kıpırdayamazken,ilaç gibi geldi,fotoğraflara bayıldım,harkulade olmuş
Ruhsatta yaşlı olup,yola çıktığında 2017 model endurolara taş çıkaran,2 efsane bir arada olmuş

750 africa twin,nerde görsem iyice süzer,incelerim

Sarı jant,saf Japon üretimi,XL 600 Transalp efsanelerin sadece üretimi biter,geride kalanlarda,namını taşır, Transalp 650 ve Transalp 700,bu modellerinden daha sessiz çalışır

Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 24 Mayıs 2017 22:01:32 »
iyi geceler

tomok süprizlerle dolu,bir hafta sonu ziyarete gelmeyi düşünüyoruz
Güzel geziler olmuş İbrahim ... Fotoğraflar için teşekkür ederim ... Bu arada Fatih'i görmek sürpriz oldu ...

Türkiye'de çok zor,trafik kültürünü üst seviyeye taşımak için,önlemler alınması gerekir,insanları yetiştirmek,sevgi,saygı ve hoşgörü karanlık zindanlara gömülmüş ama umudu vardır,hersey daha güzel olacak

12 Şubat  Aynalıgöl Mağarası
Alanya'dan A.G.M ANTALYA ( GEZGİN) MOTORCULAR KULÜBÜ ile yola çıkıyoruz,aksilikle başlıyoruz,telefonun çalar saatini kuruyorum,annemde saat çalıyor diye kapatıyor,geç kalıyorum,bir aksilik olmasa,teker dönüyor

Fotoğrafmakinesini evde unutuyorum,milleti bekletmek istemiyorum

Telefondan çekilen bir manzara,sert virajlar var,Gazipaşa'yı geçtikten sonra bazı virajlarda 2 kamyon yan yana sığmaz

2 Yamaha,Honda'yı sıkıştırıyor,manzaraya karşı fotoğraf çekerken,arkalarından bende ansız çekiyorum
Aynalıgöl Mağarası'na motosikletleri sıralıyoruz

Mersin‘in Aydıncık ilçesi sınırlarında bulunan Aynalıgöl tam bir doğa harikası,motosiklet mont ve pantolonu ile mağraya gitmeyin

Haydin çocuklar okula,kafa dengini bulan,merdivenlerde aşağı doğru süzülmeye başlıyor,mağradan çıkanlar,yazlıklarınızı giyin,yoksa terlersiniz
Kısa kollu ile mi? Gitsek,üşürüz aman deyip,inişe başlıyoruz,in in,bitmiyor

Mağraya giriş yapıyoruz,hani derler ya,(sen giderken biz dönüyorduk)mağranın içi sıcak,terlemeye başlıyorum,üstekileri çıkarıyorum

Sarkıtlar mütiş,AAAAAAAHHHHH AHHHH nerdesin Canon Eos 6D  :a020: :a020: :a020: :a020: yanımda 6D,17/50 F2 lens,Tripod,Flaş,şeytan 4 lüsü yanımda olsa neler çıkardı neler,Canon 1100'yi sattım,ekim ayından beri Canon 6D arıyorum,doların fiyatları artınca,ortada kala kaldım,
Tülaaaayyyyyy seni çok özledim,nolur geri dönnnnnnnnnnn
CANON

Canon 6D aşkına,mağrada fotoğraf çekmek yasak,elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum

Kapalı mekanlarda,tripod olmazsa olmazlarından,bizde telefonla idare ettik,üstü komple çıkarmak,isterdim ama aileler geliyor,ayıp olur

Mağradan çıkan masum motosikletçiler,harap ve bitap düştüler,en az 2 kilo verdiler

Birde bu merdivenleri geri çıkması,mağrada terledik,dışarıda,rüzgar var,hasta olmasak,iyidir,üstümüzü giyiyoruz,

Kirpi arayan bir çobanın, kirpi izlerini takip ederek keşfettiği mağara
Hava bozdu,gelirken yağmura,yakandık,ekipman sağlman olunca ıslanmadık,Alanya'ya gelince arkadaşa yemek ısmarlayayım dedim,yok ben üşümdüm eve gidecem dedi,bıraz ısrar ettim kabul etmedi,evin önüne geldim,polis yolu kesmiş,rutin kontrol yapıyor,gençler eksiğiniz var mı? Yok dedim,tekrar sordu polis,evraklar tam dedim,iyi dedi,eksik çıkarsa ceza yazarım.
Muayenem 2 gün geçmiş :(:(:(:(: 95 tl para sıkışmış,bende hesap ediyorum,30.06.2014 yılında sıfır almıştım,hazirana kadar sıkıntı yok diyordum
404 km yol yaptım
Arasıra Ruhsatı kontrol etmekte fayda,15.02.2017 tarihinde muayeneyi yaptım,10 dakikda çıktım
19.02.2017 Antalya Gazipaşa Lamus
Antik Kent Gazipaşa İlçesi’nin 15 km kuzeydoğusundadır. Bugünkü Adanda Köyünün 2 km kuzeyinde yüksek ve sarp bir dağın zirvesinde kurulmuştur. Kent surla çevrili olup doğuya bakan kente giriş kapısının güneyinde büyük bir kule yer almaktadır
fat280 nikli üyemiz,eski yoldan gidelim kestirme olsun dedi,keşke kestirmeye girmeseydik

Manzara güzel,cbf 150 olan arkadaş,benzim benim belki yetmeyebilir,diyor,fat280,benzin musluğunun işaretlerini gösteriyor,bizde göremiyoruz,bir anda parladı,ağzından küfür çıkmazdı normalde,bizde biraz tebessüm,ağzını kırayım,kaç senedir motora binersiniz,musluğun içindeki,işaretleri nasıl bilmezsiniz,o anki sinirlenişini videoya çekmek isterdim ama hiç beklenmedik hamle yaptı:):):):):):)
Gitiğimiz keçi yolu gibi,berbat,bizi buraya nerden geldik,İbo senin aklına uyduk Lamosa geldik,ne güzel orman havası alıyorsunuz,terlediler
Neyse iyi kötü geldik,telefon çekmiyor,küçük levhalar var,futbol sahası vardı,burka kim maç yapar ki,fotoğrafını çekmeyi unutmuşuz

Adresi kaybedersek al başına bela

İçecek hiçbirşe getirmedik,toyota gibiyiz,çok az yakıyoruz

fat280

yekpare lahit,Roma döneminden kaldığı söylenmektedir

Bazı kalıntılar

Her yerde tarih kokuyor,birazda tarih kokusu çekelim

Lahitleri bırakıp,kaleye doğru gidiyoruz,çalılıklardan bazen ses geliyor,insan olmasında gerisi kolay

Kaleye geldik,bizimlier terledi,klavuzu İbo olan,atledi terden kurtulmaz bakışı atıyorlar

Manzara hoşuna gitti,zafer pozları vermeye başladılar,keyifleri yerinde

Uçurumun kenarında,tek bir hata,telafisi olmayacak,flimin bitmesine sebep olacak

Bizide ansız çekmişler

Muhteşem 3 lü

Kardelen çiçeği

Manzara süper 10 numara,insan doğda oldumu stresten uzakta kalıyor,şehir içinde,beton yığıntılarının arasında bunalıyor

Dönüş başlıyor,bir oyuk yer dikkatimi çekiyor,çıkıp bakıyorum,kayda değier birşey yok

Çalılıklarda ses geliyor,biraz ortalığı hareklendirmek gerekir,domuz izleri mevcut,bizimkiler sopa almaya başladı,domuz gelse,şöyle yaparız,kaçarız,domuz adamı biçer atar,dişleri keskindir,hikayeleri abartarak anlatıyoruz,motosikletleri bıraktıktan sonra en az 3 km yürüdük,yaban hayvanı çıkmadı
Domuz avcıları,sizin ve ailenizin avcıları

Su molası veriyoruz,gelecek hafta nere gidiyoruz derken,milletin zamanı tutmuyor,sonraki haftalarda,Isparta turuna çıkmayı düşünürken,evdeki hesap çarşıya tutmuyor,hastalanıyorum

Biz inişi tersten yaptık,asıl doğru yola girdik,tavsiye otobüs yolundan gidin

20.03.2017 Alanya Cüceler Mağrası
2 günlük boşluğu fırsat buldum,aklımdan Konya geçiyordu,arkadaş frenletti,gelecek pazar,Fethiye turu var,hevesini oraya sakla
Cüceler Mağrasına  gideyim,evde sıkıldım,5 sene önce gidecktim,yol ayrımından döndüm,kısmet bugüne oldu
Cüceler Mağarası; Antalya ilinin Alanya ilçesi Demirtaş Beldesi içerisinde bulunan Sapadere Kanyonu yolu üzerinde, Alanya merkeze 17 km, Demirtaş Beldesi karayoluna 12 km mesadede yer almaktadır. Tırılar Köyü İlköğretim Okulu kavşağının 1300 mt. Kuzey kısmında

Normancılar çalışıyor,yaban dizisinden kalıntılar

Mağraya geliyorum,yürüyüş oluna geçmeden,bilen satan kişiyle konuşuyorum,mağra sıcak mı? Mağra soğuk abi,kimseler yok derken, bir çift denk geliyor,Türk'e benzettim,içeride bir kaç fotoğraf çektirecek birilerini buldum,beklerim beklerim gelen yok,içeriyi dolaştım,fotoğraflar çektim,gelmediler,mağranın girişinde beklediler,sonra bir baktım rusça konuşuyorlar

Mağranın bazı girişleri küçük olduğundan,adını burdan aldığı düşünülmekte

Fotoğraflarda idare edin,kompakt basit bir fotoğrafmakinesi,sarkıtlar göz dolduruyor

Aynalıgöl Mağarası gibi sıcak olur mu diye düşünürken,mağranın içi serindi ama Aynalıgöl Mağarası çok güzeldi

Zafer benimdir

Led projektörlerin seçimi kim yaptıysa,eline sağlık,süper olmuş

Sarkıtlar ilgi çekici,mağranın içi serin,mis gibi

6D nerdesin yetişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

Mağranın adını aldığı küçük çıkıntılar

Yavaştan evin yolunu tutayım

Çift mağranın girişinde hala oturuyor,Moskova'dan gelmişler

Biraz konuştuktan sonra,bir fotoğraf çektiriyorum

İyi dileklerimi dileyip,mağranın yürüyüş yoluna çıkıyorum

Kayaların içinde çıkan hayatlar,ne bitkisi olduğunu bilmiyorum

Dağ  manzarasını ciğerlerimize çekelim

Rüzgar olmasına rağmen,güzel bir poz yakaladım

Sapadere Kanyon'nundan gelen,tertemiz dere,kirletmek insanların işi

Seni icat eden,mühendislerin yanına götürecem,sabır et

Alaaddin Keykubat Rarkı'nda biraz oturdum,gün batımını tesadüfen yakaladım,ayna gaz kolu,direk arasında kaldım,bazen böyle olur,bu tarz bir yaşantım var

Farklı günlerde yapılmış,ybr ile geziler,26.03.2017 tarihinde Fethiye gezisi var bakalım
Herkese keyifli sürüşler dilerim,yolunuz açık olsun