İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - KarabeY

Sayfa: [1] 2 3 ... 7
1
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 14 Ocak 2017 18:26:36 »
Gençler havalimanında selamlar. Naparsınız. Bayadır girmiyorduk siteye. Ayıp etmişiz.
Mesaideyim şimdi. Gece 1 e kadar burdayım. Herkese iyi akşamlar. ::

2
Aksesuarlar / ...
« : 14 Ocak 2017 18:17:13 »
Bir zamanlar benim de motorum vardı be. Hey gidi günler hey.
 :a020:

3
Aksesuarlar / Ynt: MOTORUMA DEPO ÜSTÜ ÇANTA YAPTIM
« : 06 Şubat 2016 20:58:29 »
Daha ucuza başka türlü olmazdı. Emeğine sağlık abi.

4
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 06 Şubat 2016 20:55:27 »
Gençler ben şuan işteyim. Tıkırdıyoz. Sizler napıyonuz? Hava da serinledi bir yandan.

5
Genel Duyurular / Ynt: ssaglik doğum günü ...
« : 18 Aralık 2015 09:56:57 »
Şeref 17 aralık sakat bir gün sen bilmiyonmu. Birde askersin arkadaş. Aman dikkat et.
Doğum günün kutlu olsun bakamç ;)

6
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 08 Aralık 2015 08:13:19 »
Herkese gunaydin motorcular. Nazilli den gunaydinlar. Saat 10.00 da otobuse bincez. Nasipse gelicez insallah. Gelince haber ederim. Bu arada buralarda soguk. Geceleri 3 - 5 dereceye dusuyor sicaklik.
Gorusuruz.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


7
Tanışma Bölümü / Ynt: Tanışma
« : 05 Aralık 2015 09:03:55 »
Hosgeldin omer.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


8
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 05 Aralık 2015 09:03:02 »
Az ye Celal valla sonra verilmiyor bak benden uyarması.
Abi ne zaman buraya gelsem hep boyle oluyor. Burda her ogun yemek var. Hic bos gecmiyor. Donunce de yemeden icmeden duruyom. Hatta donunce musayit zamanda diyetisyene gidicem. Dikkst etmem lazim. Aslinda spor salonuna gidicektim. Bir turlu maddi durumu ayarlayip gidemedim. Bakalim nolcak.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


9
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 02 Aralık 2015 22:24:50 »
Az oncede yedim beeee. Offff. Sığınamıyom. Bakim iyi valla. Ama kilo aliyom ya. Zaten kilokuyum. Tosun gibi oldum valla. :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


10
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 01 Aralık 2015 20:45:10 »
Kolay degil abi. Damatlikta zor :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


11
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 01 Aralık 2015 19:53:27 »
Cok yedim abi zamaninda. Hatta izin bitmeden ic yapar pide yaptoririz. Hatirlattigin icin sagol. Zaten hanimda cok meteder bizim oranin pidesi diye. Zaten yiyip icip gezip yatiyom. Deplasmandayim sonucta. Bakcaklar bana dimi :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


12
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 30 Kasım 2015 23:49:44 »
Evet biliyorum abi. Ozledik valla. Degisiklik olsun. Ayni hindistan gibi burasi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


13
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 30 Kasım 2015 16:34:58 »
Nazilliden selamlar herkese. Hava gunduz gunesliydi. Gunes batmaya basladi serinlik coktu hemen. Carsidayim oyalaniyorum. 1 saate donerim eve.
Arkadaslar birde burda her yerde motor var. Her turlu hem de. Birkac firmanin distribitorlukleri nazillide. Mondial, Kykmko gibi. Coluk cocuk kadin erkek motor biniyo. Gormeniz lazim. En cok gordugum markalar mondial tvs.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


14
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 21 Kasım 2015 18:16:28 »
Eyvallah abi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


15
Sohbet / Ynt: TOMOK Muhabbet........ :)
« : 21 Kasım 2015 05:55:29 »
Şu vardiya bitsede gitsem evime damıma ya.  :a020:

Sayfa: [1] 2 3 ... 7